ا
-
ابراهیمزاده دستجردی، رضا
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
اسماعیلی علیبانی، معراج
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
امینی، رحمت
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
ب
-
بذرپاش، مهرداد
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
پ
-
پور قاسمی، فیروزه
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
پورقاسمی، شهرزاد
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
-
پوریایی، کیمیا
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
ت
-
تاج پور، مهدی
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
تقدسی، راضیه
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
ج
-
جعفری، سید محمدباقر
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
-
جلیلوند، محمد رضا
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
جلیلوند، محمد رضا
نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تابآوری کارکنان سازمانهای رسانهای (مورد مطالعه: خبرگزاریهای اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]
ح
-
حجازی، سیدرضا
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
خ
-
خاکی نژاد، بهزاد
چالشهای مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]
د
-
دلاور، علی
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
ر
-
رضائیان، مجید
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسیهای مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
-
روشن دل اربطانی، طاهر
پلتفرمهای خبری و دروازهبانی اخبار [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 277-278]
-
روشندل اربطانی، طاهر
چالش اخبار جعلی و شبکههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 156-157]
س
-
سپاسگزار، صمد
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
سقط فروش، محسن
تبیین آثار شبکههای اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیالها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
-
سلام زاده، آیدین
بررسی نقشآفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
-
سیدامیری، نادر
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
سیدامیری، نادر
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
-
سیروس کبیری، سپیده
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
ش
-
شراعی، فاطمه
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
-
شریفی، سید مهدی
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
-
شکوری، محمد
نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
-
شکوهی بیدهندی، محمدسجاد
طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرمهای فینتک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
-
شیدایی، سعید
تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
ع
-
عباسیان، عزتاله
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
-
عشایری، حسن
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
عطاریان، بهروز
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
غ
-
غفاری، محمد
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
ف
-
فرهنگی، علی اکبر
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
فلاحی، نیلوفر
توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراکگذاری تجارب گردشگر در محیطهای آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
ق
-
قائدامینی هارونی، عباس
ارتباط بین خودپنداره و سبکهای مصرف از طریق نقش واسطهای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
ک
-
کارگر، رضا
راهکارهای نهادینهسازی سیاستهای بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
-
کرکه آبادی، حمیدرضا
اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیطهای تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
-
کلابی، امیر محمد
طراحی مدل همآفرینی ارزش در پلتفرمهای رسانهای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
-
کلابی، امیرمحمد
مزیت رقابتی پایدار در پلتفرمهای دیجیتال رسانهای: مروری کتابشناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
ل
-
لبافی، سمیه
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
م
-
محمدابراهیمزاده سپاسگزار، صانع
کاربران و پژوهشگران راجع به سیاستهای مرتبط با رسانههای اجتماعی چه میگویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از دادههای پایگاههای گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
-
مردانه، شکراله
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
-
مطیعی، سمیه
ارائه مدل اقناع آگهیهای تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
-
موسوی، سید محمدرضا
تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربستها، فرصتها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
-
میرزائیان خمسه، پیوند
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
-
میرمهدی، سید مهدی
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
ن
-
نظری، محسن
طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیتهای پویا در کسبوکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
ه
-
هرندی، عطاءاله
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
ی
-
یاراحمدی، فتانه
بررسی تأثیر سلبریتیهای رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آنها بر قصد خرید دنبالکنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد