نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیم‌زاده دستجردی، رضا ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • اسماعیلی علی‌بانی، معراج توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • امینی، رحمت چالش‌های مدیریت صنفی در تئاتر ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 158-176]

ب

  • بذرپاش، مهرداد راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]

پ

  • پور قاسمی، فیروزه ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • پورقاسمی، شهرزاد ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]
  • پوریایی، کیمیا طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]

ت

  • تاج پور، مهدی بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • تقدسی، راضیه بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]

ج

  • جعفری، سید محمدباقر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]
  • جلیلوند، محمد رضا تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • جلیلوند، محمد رضا نقش مدیریت تحولگرا و عدالت توزیعی سازمانی در ارتقای تاب‌آوری کارکنان سازمان‌های رسانه‌ای (مورد مطالعه: خبرگزاری‌های اینترنتی) [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 299-317]

ح

  • حجازی، سیدرضا طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]

خ

د

  • دلاور، علی اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]

ر

  • رضائیان، مجید نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • روشن دل اربطانی، طاهر هوش مصنوعی و تغییرات در صنعت رسانه. بررسی‌های مدیریت رسانه [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-2]
  • روشن دل اربطانی، طاهر پلتفرم‌های خبری و دروازه‌بانی اخبار [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 277-278]
  • روشندل اربطانی، طاهر چالش اخبار جعلی و شبکه‏‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 156-157]

س

  • سپاسگزار، صمد کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • سقط فروش، محسن تبیین آثار شبکه‌های اجتماعی بر تطابق یا تشابه رفتار خرید پوشاک لوکس در میلنیال‌ها یا نسل Y [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 257-276]
  • سلام زاده، آیدین بررسی نقش‌آفرینی رسانه اجتماعی در موفقیت کارآفرینان هنری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 32-46]
  • سیدامیری، نادر طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • سیدامیری، نادر طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • سیروس کبیری، سپیده تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]

ش

  • شراعی، فاطمه مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]
  • شریفی، سید مهدی تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]
  • شکوری، محمد نقش عدالت سازمانی در کیفیت زندگی کاری کارکنان شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 318-336]
  • شکوهی بیدهندی، محمدسجاد طراحی مدل فرایندی بقای پلتفرم‌های فین‌تک [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 3-31]
  • شیدایی، سعید تحلیل عوامل شغلی و اجتماعی مؤثر در نگهداشت نیروی انسانی در صنایع خلاق (نمونه‏ پژوهش: کارکنان خبر سازمان صداوسیما) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 177-200]

ع

  • عباسیان، عزت‌اله طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]
  • عشایری، حسن اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • عطاریان، بهروز طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]

غ

  • غفاری، محمد توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • فلاحی، نیلوفر توسعه چارچوبی جهت سنجش عوامل مؤثر بر اشتراک‌گذاری تجارب گردشگر در محیط‌های آنلاین برند [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 110-136]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس ارتباط بین خودپنداره و سبک‌های مصرف از طریق نقش واسطه‌ای تبلیغات اثربخش در صنعت مُدوپوشاک زنان در میان شهروندان اصفهانی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 391-413]

ک

  • کارگر، رضا راه‌کارهای نهادینه‌سازی سیاست‌های بالادستی در عناصر زنجیره ارزش تولید محتوا در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 237-256]
  • کرکه آبادی، حمیدرضا اثر هیجان حاصل از کدهای غیرکلامی در محیط‌های تجاری بر ادراک مخاطب از پیام تجاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 47-85]
  • کلابی، امیر محمد طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در پلتفرم‌های رسانه‌ای با تبیین نقش نوآوری باز، توسعه دیجیتالی، هوش مصنوعی و هوش تجاری [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 218-236]
  • کلابی، امیرمحمد مزیت رقابتی پایدار در پلتفرم‌های دیجیتال رسانه‌ای: مروری کتاب‌شناختی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 279-298]

ل

  • لبافی، سمیه کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]

م

  • محمدابراهیم‌زاده سپاسگزار، صانع کاربران و پژوهشگران راجع به سیاست‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی چه می‌گویند؟ (ترسیم نقشه با استفاده از داده‌های پایگاه‌های گوگل و اسکوپوس) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 137-155]
  • مردانه، شکراله بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]
  • مطیعی، سمیه ارائه مدل اقناع آگهی‌های تبلیغاتی تجاری با رویکرد ترویج تولید ملی (مطالعه موردی: رسانه ملی) [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 201-217]
  • موسوی، سید محمدرضا تحولات صنعت رسانه مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی: کاربست‌ها، فرصت‌ها و مخاطرات [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 366-390]
  • میرزائیان خمسه، پیوند تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]
  • میرمهدی، سید مهدی بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]

ن

  • نظری، محسن طراحی چارچوب برندسازی کارآفرینانه مؤثر بر قابلیت‌های پویا در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط صنعت نشر کتاب [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 416-439]

ه

  • هرندی، عطاءاله تبیین نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 337-365]

ی

  • یاراحمدی، فتانه بررسی تأثیر سلبریتی‌های رسانه اجتماعی و روابط فرااجتماعی با آن‌ها بر قصد خرید دنبال‌کنندگان (مورد مطالعه: رسانه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 86-109]